Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2008 17:10 - ЗА ТЕБ ЛЮБОВ!
Автор: eliaz Категория: Забавление   
Прочетен: 1060 Коментари: 2 Гласове:
1



                           Обичам те!

Две думи толкова сладки и топли!
Мога и искам да ги шепна само за теб!
За теб да направя всичко и живота да стане по-сладък от мед!

Една прекрасна вечер луната ми се усмихна,
огря лицето ми и ми прошепнa!
Да това е той моята сбъдната мечта,
не е сън, той е съвсем истински,
най-хубавото и цветно нещо в моя живот.

Чаках дълго, но чакането си заслужаваше!
Сега те открих и заклевам се
никога и за нищо на света
няма да допусна да се изгубиш.

Един цветен сън! Една сбъдната мечта! Реален сън!
Искам този ден да счупя дъгата на две,
от нея да сглобя сърце
и в него да заключа цялата обич на света,
и на теб да го даря!

Този ден искам да събера слънцето и луната
в едно цяло за да докажа на света колко те обичам.

Мога да те обичам вечно,
лицето ти, усмивката, очите
мога да те гледам вечно,
без думичка да кажа...

Мога да слушам глaса ти
с часове, месеци, години
и никога няма да ми омръзне
да се радвам на нещо тъй скъпо!

Мога да остана в прегръдките ти,
безкрайно, безкрайно дълго
и никога няма да кажа -
"Спри да ме прегръщаш, задушаваш ме"!

Мога да съм твоя завинаги,
можем да бъдем щастливи,
никога няма да ми е достатъчно,
когато ми казваш "Обичам те!"
 
Ако те нямам - няма да съм аз.
И бавно се самоунищожавам.....





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Искрено и лично....споделено! Уважавам искреността....
25.03.2008 13:11
"Две думи толкова сладки и топли!
Мога и искам да ги шепна само за теб!
За теб да направя всичко и живота да стане по-сладък от мед!"

Две думи толкова топли и сладки,
мога и искам на теб да шептя
и дните в живота да не са кратки,
да си ми сладка, като меда!:)))

Поздрав!
цитирай
2. nanita73 - Сладко, да...
23.05.2010 16:04
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eliaz
Категория: Забавление
Прочетен: 17657
Постинги: 4
Коментари: 6
Гласове: 115
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031